עדכון גרסה נוסף במשאבות חום מתוצרת CLIVET

אורן כספי

בעל תואר BA בכלכלה ו-MBA בטכניון "דור שני בחברת "כספי מערכות חימום

על ניסיון של 32 שנים בענף החימום, במהלכן ליוויתי מאות פרויקטים .בתחום התכנון והביצוע של מערכות חימום מתמחה בהתקנה של מערכות חימום לבתים גדולים ומורכבים, חימום בריכות שחייה בכל גודל, מערכות חימום מים מוסדיות, חמאם ומערכות .מיוחדות נוספות

שינוי אוטומטי בטמפרטורת מים בעבודת המערכת לחימום ולמיזוג בהתאם לטמפרטורת חוץ, ובמטרה לחסוך באנרגיה.

שינוי אוטומטי בטמפרטורת מים בעבודת המערכת לחימום ולמיזוג בהתאם לטמפרטורת חוץ, ובמטרה לחסוך באנרגיה.
בהפעלת משאבת חום, לחימום או לקירור, אנו קובעים טמפרטורת עבודה עבור המים במערכת הצנורות.

בדגמי החדשים מתוצרת קליווט, בדגמי האינוונטר, קיימת אפשרות לעבודה בטמפרטורת מי הסקה משתנה, כלומר, טמפרטורת המים משתנה במידת הצורך.

אנו מחליטים ומכוונים, טמפרטורת מים מתאימה לנו, למשל בעבודה בחימום. נכוון טמפרטורה זו, אשר תהיה טמפרטורת המים הזורמת בצנרת, מטמפרטורת סביבה בחוץ (לדוגמא 8 מעלות צלזיוס) ומטה.
בנוסף, נקבע, כי למשל, מעל ל 8 מעלות טמפרטורה חיצונית, עם כל עלייה בטמפרטורת החוץ, תונמך בהתאמה (לפי מדרג אשר יוחלט וייקבע על ידנו) טמפרטורת המים הקיימת בצנרת.

הנחת העבודה הינה כי אם טמפרטורת הסביבה, הינה 8 מעלות צלזיוס ואנו מחממים את הבית עם 40 מעלות טמפרטורת מים, אזיי, אם טמפרטורת הסביבה תעלה ל 16 מעלות צלזיוס, יספיקו גם 34 או 35 מעלות לחמם את הבית.

כאמור, ככל שנחמם את הבית לטמפרטורת הנוחות המתאימה לנו, בעזרת טמפרטורת מים נמוכה יותר = המערכת תפעל באופן יותר חסכוני באנרגיה.
כנ"ל לגבי חימום בית בעזרת רדיאטורים ולא חימום רצפתי. בשוטף, נעבוד בטמפרטורת מים גבוהה יותר וככל שבחוץ יהיה קר פחות תרד בהתאמה טמפרטורת המים ברדיאטורים.
כנ"ל לגבי עבודת משאבת החום - צילר למיזוג אויר. במקרה זה, ככל שחם יותר, תרד טמפרטורת מי העבודה למיזוג ולהיפך, ובאותה מטרה לייעל ולחסוך באנרגיה.

Clivet - תורמת ע"י הקידמה, לחסכון באנרגיה ולעבודה ירוקה יותר.

קליק לייעוץ מקצועי! לייעוץ אישי בוואטסאפ דילוג לתוכן