חימום תת רצפתי: כספי מערכות חימום

חימום תת רצפתי: תכנון תחזוקה והקמה; 50 שנות ניסיון; תכנון והתקנה בצורה מקצועית ואמינה

חימום רצפתי: ללכת יחפים בבית גם בחורף

חימום תת רצפתי עושים רק אצל כספי מערכות חימום בע"מ - מתמחים בתכנון, תחזוקה והקמה של מערכות חימום תת רצפתי בבתים פרטיים ובמוסדות.

המערכות שלנו פועלות על בסיס סולר, גז, משאבות חום וצ'ילרים לחימום.

בנוסף, החברה מתמחה ומספקת שירותי תכנון והקמה של מערכות מיזוג אוויר מתקדמות והינה משווקת בלעדית של משאבות חום מדגם אינוורטר (מתוצרת חברת CLIVET ITALY)
ולה ציוד הסקה ייחודי בתחום כולל רישיון עבודה במערכות חימום תת רצפתי בגז ובסולר בנוסף לסיווג (ב1*) במתקני הסקה וחימום רצפתי - ברשם הקבלנים.

יתרונות בלעדיים וחד משמעיים למשאבות חום מתקדמות תוצרת קליווט איטליה

חימום תת רצפתי עושים רק אצלנו, חברתנו מספקת ומתקינה משאבות חום מתקדמות הכוללות את הגז החדש, R32, אשר ישראל חתומה על אמנה בינלאומית המתחייבת לעבוד אך ורק עם גז זה.
הגז החדש הינו ירוק, ידידותי לסביבה ובעל נצילות ולכן יעילות גבוהה מכל היחידות עם הגז הישן R410. 
קליווט איטליה הינה היצרנית מבין הראשונות המייצרת יחידות מדגם אינוורטר, הכוללות את הגז החדש.
יחידות אלו משווקות ומותקנות ע"י כספי מערכות חימום בהצלחה רבה כבר מס' שנים בארץ.

לחץ להשוואה בין יחידות קליווט ליחידות אחרות

 

בוחרים במערכות החימום שלנו ונהנים מ...

מחיר
מחירים הוגנים ואטרקטיביים - תמיד!
איכות
תכנון וביצוע בציוד איכותי
טיימינג
הקפדה, התמדה ועמידה בזמנים
ניסיון
דור שני - 50 שנים בענף!
המלצות
אלפי לקוחות מרוצים כבר שנים
ליווי
ליווי ופיקוח כל הדרך

50 שנות ניסיון בחימום תת רצפתי - כספי חימום

חימום תת רצפתי בבית פרטי, אינו דומה לרכישת מוצר אחר, אלא, כרוך בתהליך הדורש ידע וניסיון, תשומת לב והקפדה על פרטים, תכנון מתואם, ביצוע מקצועי ומתמשך, מעקב ורישום.

ישנם פרטים טכניים רבים במהלך בניית המערכת המבוססים על ניסיון רב שנים בהקמה ותחזוקה של אלפי מערכות לצד הטמעה ושילוב נכון של מוצרים ומערכות חדשות ומתקדמות. מעבר לתכנון נכון, נדרש ציוד איכותי המאפשר ביצוע ברמה הגבוהה ביותר, לצד אספקת מחיר הוגן למערכת החימום התת רצפתית ולהתקנתה.

בניה בבית של מערכת חימום תת רצפתי עשויה להיערך לפחות שנה ולעיתים אף יותר, ובמהלכה מעורבים בבנייה קבלנים, מפקחים, אדריכלים וגורמים שונים ורבים אשר לעיתים גם מתחלפים ומשתנים, בין היתר גם אלה האחראיים/קשורים למערכת החימום (חשמלאי, אינסטלטור, רצף ועוד).

לצד המערכות האיכותיות ומהתקדמות, אנו מקפידים על התאמת הפתרון האידיאלי עבורך ועבור הבית שלך ומידותיו.

חימום תת רצפתי חשמלי

אלפי לקוחות מרוצים בפריסה ארצית

פרויקט חימום רצפתי בבית במושב צופית
בית במושב צופית
מיקום: מושב צופית
מערכות שהותקנו: חימום תת רצפתי+בריכת שחייה
חימום תת רצפתי לבית פרטי ביובלים
בית פרטי ביובלים
מיקום: יובלים
מערכות שהותקנו: חימום תת רצפתי+בריכת שחייה
חימום תת רצפתי ובריכה בהרצליה
חימום תת רצפתי ובריכה בהרצליה
מיקום: הרצליה
מערכות שהותקנו: חימום תת רצפתי + בריכה וג'קוזי

למה הלקוחות שלנו בחרו במערכת החימום שלנו?

שקטה ואקולוגית יותר

המערכת מנצלת את האנרגיה בסביבה ומסבה אותו לאנרגית חימום שהופכת את הרצפה לחמימה ונעימה למגע, גם ברגליים יחפות.

מתאימה לבית חכם

המערכת מאפשרת שליטה על אזורי החימום בבית, לרבות פתיחה וסגירה מרחוק של אזורי החימום והתאמה של הטמפרטורה הרצויה בבית ובבריכה.

חסכונית וכלכלית יותר

חימום תת רצפתי המבוסס על משאבות חום חוסך עשרות אחוזים בעלות החימום: 1/4 מהעלות בהשוואה לחימום ע"ב סולר ובין 1/3 ל- 1/2 מעלות החימום ע"ב גז!

שאלות תשובות

מערכת חימום תת רצפתי מבוססת על חימום מים הינה השיטה המתקדמת ביותר. היא שומרת על סינרגיה של האנרגיה בבית ואינה פולטת חומרים היוצרים קרינה אלקטרו-מגנטית. התקנתה אומנם יקרה יותר מחשמלי אך משתלמת יותר לטווח ארוך בהוצאות שוטפות זולות פי כמה.
במערכות חימום תת רצפתי חשמלי אכן יש קרינה אלקטרומגנטית בלתי מייננת שנקראת "שדה מגנטי חשמלי".
בהחלט. לפני הכל, הקשר נשמר באמצעות אחריות היצרן ואחריות הקבלן עבור המערכת המסופקת. ישנה אחריות לצנרת החימום של 10 שנים ואחריות נוספת לחלקים והמוצרים הנוספים.
אורך חיים של מערכת חימום תת רצפתי הינה רבת שנים.
תכנון המערכת נעשה בדרך כלל על ידי החברה המבצעת או לעיתים ע"י מתכנן מערכות חימום. תכנון המערכת נעשה בשלב תכנון הבית או במקביל לתחילת העבודות.
מרכזיית חימום, נמצאת בכל קומה, קיים ברז מכני, המאפשר לסגור כל חדר / מעגל / אזור בנפרד.
השליטה בחימום הבית נעשית על ידי שליטה בטמפרטורת המים המסתחררים בצנרת תחת הרצפה.
קביעת הטמפרטורה נעשית על ידנו, ומתוך בקר / לוח פיקוד של מערכת החימום אשר נמצא בתוך הבית.
כיום ניתן לשלב מים חמים לצריכה ביתית עם מערכת משאבת חום אך יש לבצע זאת בצורה נכונה וחכמה. מטרתנו הינה לחמם את הבית ביעילות ובחסכון.
מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים כוללת הטמנה של צינורות תחת שטח הבית כולו. בצינורות מוזרמים מים חמים השומרים על הטמפרטורה שלהם באמצעות תרמוסטט מרכזי. החמימות מתפזרת בחדר באופן שווה והטמפרטורה ניתנת לשליטה מלאה של דיירי הבית בכל רגע נתון.

השיטה צברה פופולאריות רבה בשנים האחרונות הודות לעובדה שהיא מנצלת מערכות קיימות בבית ולא מצריכה התקנה של גופי חימום במיוחד, שלב החוסך הוצאות רבות ומהווה יתרון אסתטי. המים החמים מוזרמים במעגל סגור באמצעות מערכת חימום תת רצפתית הפועלת בהתבסס על מעגלים אלקטרוניים. המערכת מנצלת את תכונתו הטבעית של החום לעלות מעלה ובכך חוסכת עד 20% מצריכת האנרגיה ביחס למערכות חימום אחרות.
חימום תת רצפתי במקלחת
חימום תת רצפתי מבוסס על גופי חימום המפוזרים מתחת לרצפה ומחממים את חללי הבית השונים. בשל נטייתו הטבעית של החום לעלות למעלה, החום המופץ תחת רגליכם מחמם את הטמפרטורה ברחבי החדר כולו ושומר על יציבות ואחידות בכל פינות הבית.

בבחירת מערכת חימום מבוססת חשמל יש לקחת בחשבון שני מרכיבים: החלק הראשון כולל את העלות של ההתקנה. זו כשלעצמה מהווה הוצאה גדולה. הרכיב השני הוא רכיב צריכת החשמל השוטפת הנדרשת לצורך חימום הבית לאחר ההתקנה. בשל מחירי החשמל הגבוהים, ההוצאה השוטפת על תחזוקה ושימוש במערכת חימום תת רצפתי המבוססת חשמל הינה הוצאה גבוהה הרבה יותר ביחס להוצאות השוטפות על מערכת חימום מבוססת מים.
מערכת חימום תת רצפתי חשמלי

טיפים ומאמרים

ההבדל בין משאבות חום רגילות למשאבות חום אינוורטר

משאבות חום נועדו למקסם את יעילות ניצול האנרגיה בבית. בתים רבים כבר משתמשים במשאבות חום, […]

המדינה מפלה טכנולוגית את בתי האב בישראל

לפני שנה העניק המשרד לאיכות הסביב מענקים בשווי 84 מיליון שקלים לכמאה פרוייקטים עסקיים המציעים […]

עדכון גרסה נוסף במשאבות חום מתוצרת CLIVET

שינוי אוטומטי בטמפרטורת מים בעבודת המערכת לחימום ולמיזוג בהתאם לטמפרטורת חוץ, ובמטרה לחסוך באנרגיה. …

חימום תת רצפתי: יתרונות חסרונות

רגע לפני שבוחרים באחת ממערכות החימום, כדאי לבדוק את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן ולגלות איזו מתאימה לנו יותר.

יתרונות מערכת חימום תת רצפתי חשמלי

היתרון המרכזי של חימום תת רצפתי חשמלי: עלות התקנה נמוכה. ההתקנה של מערכת חימום תת רצפתי מבוססת חשמל היא זולה בהרבה מעלותה של מערכת חימום המבוססת מים. כמו כן, קיימת אופציה לחימום תת רצפתי מתחת לפרקט. המחירים נעים בין 120-160 ₪ בממוצע למ"ר. חשוב לקחת בחשבון גם את העלויות של התרמוסטטים המתווספים לכל חדר ועלותו של כל אחד עומדת על בין 300-350 שקלים. 

החיסרון המרכזי של מערכת חימום תת רצפת מבוסס חשמל: עלות שימוש שוטף גבוהה – החיסכון בעלויות ההתקנה של מערכת מבוססת חשמל היא שנוהגים לשלם כל החיים בתשלומים על התפעול השוטף, שהרי מחירי ההפעלה השוטפת של מערכת חימום מבוססת חשמל יקרים יותר באופן משמעותי. לדוגמה: בית של 100 מ"ר, בהפעלה של המערכת למשך 6 שעות מדי יום – העלות הכוללת יכולה להגיע למחירים של 1400-1700 ₪ ויותר בהתחשב בעלויות החשמל.

יתרונות מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים

יתרון ראשון: אין צורך בהתקנה מיוחדת – בין יתרונותיו של חימום תת רצפתי על בסיס מים נמנה יכולת הניצול של צנרת קיימת והסבתה למערכת חימום. כל מערכת הקיימת מתחת לריצוף, בין אם על סולר או גז, בין אם מערכת המשמשת לתשתיות – יכולה להוות פלטפורמה טובה להסבה לחימום מים.

יתרון שני: חסכון משמעותי בהוצאות השוטפות – מערכת חימום תת רצפתי המבוססת על חימום מים הינה השיטה המתקדמת ביותר בתחום החימום הביתי כיום. הודות לטכנולוגיה המתקדמת שמותקנת בה, ההוצאה לחימום בית בגודל של 100 מ"ר בממוצע תגיע ל-500 ₪. משאבת החום המותקנת במערכת פועלת במנגנון הדומה לפעולתו של מזגן 2 כ"ס ולכן מאפשרת הנאה מחימום נעים ואחיד באופן קבוע.

יתרון שלישי: בריאה יותר – מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים מופעלת בהתבסס על פעולתה של משאבת החום. כיוצא מכך היא שומרת על סינרגיה של האנרגיה בבית ואינה פולטת חומרים היוצרים קרינה אלקטרו-מגנטית. במערכות חימום מבוססות חשמל פועלים זרמי חשמל גבוהים היוצרים שדות מגנטיים גבוהים, אלא אם מותקנת מערכת שיכול פאזות. החשיפה הממושכת לקרינה האלקטרו-מגנטית בתוך הבית מעמידה את בני המשפחה בסיכון, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשימוש של כמה שנים.

יתרון רביעי: מנגנון פעולה פשוטהשיטה היעילה ביותר לחימום הבית שנמצאה היא חימום באמצעות משאבת חום לחימום תת רצפתי מסוג אינוונטר. עלות ההפעלה של המשאבה עומדת על רבע מעלויות ההפעלה של שיטות חימום אחרות, מה שמגביר את הפופולאריות של מערכת החימום התת רצפתי המבוססת על מים. השימוש במשאבה זו נוח יותר לתפעול בטווח הזמן הארוך משום שהיא משתמשת במים הקיימים בבית ומתחברת לרשת החשמל ולא מצריכה אספקה מיוחדת.

חסרון יחידי של מערכת זאת: עלות ההתקנה של מערכת חימום תת רצפתי מבוססת מים הינו היקר מבין המערכות. עם זאת, לטווח הארוך מערכת זו ללא ספק משתלמת פי כמה וכמה משאר המערכות, עקב עלות שוטפת זולה באופן משמעותי משאר מערכות החימום. 

 

לקריאה נוספת על ההבדלים בין מערכות החימום, היכנסו למאמר חימום תת רצפתי מים או חשמל

קליק לייעוץ מקצועי! לייעוץ אישי בוואטסאפ דילוג לתוכן